kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar mı?
Ne yazık ki eski model arabaların büyük bir çoğunluğu öyle hocam. Ama ben sanayide yatıp kalkmak, uğraşmak istiyorum derseniz ona bir şey söyleyemem.