Ofiste eren adında ki arkadaşımızda mevcut. O aracını 60-70 e satıyor ancak içi dışı her şeyine bakım yaptı. Çok şık ve tatlı görünüyor. Emin olun yanında 300k lık aracım var ancak onun arabası dikkat çekiyor ben bile ona bakıyorum .
Eğer aracı nadir kullanacaksanız alabilirsiniz. O araçlarda motor hararet yapma durumu çok oluyormuş bu yüzden motor kaputuna yay gibi bir şey taktı , içeriye daha fazla hava almasını sağlıyormuş.
Bu araba alınır mı?
18
●518