Aracımı Satıyorum
11
●643
- 17-07-2020, 22:26:21
- 17-07-2020, 22:30:59En son buluştugumuzda Subaru alacağım demiştin. Almışsın da satışa bile çıkarmışsın..

Alana hayırlı olsun... - 17-07-2020, 22:31:55Evet hatta 2.SubarumTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer mavi olanı sattım aha o da videosu ;
https://www.youtube.com/watch?v=Oe8jGEcNFpY - 17-07-2020, 22:36:08Aynı kasa vardı bende de. 40.500'de alıp 63.000km de satmıştım. TR'de tek full orjinaldi. Ahh ahh ne virajlar gördü ne virajlar ne yollar ne rampalar. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Çok arabaya bindim de bundaki zevki ve güveni vermedi hiçbiri.
- 17-07-2020, 22:39:28Hayırlı satışlar,
NFS 2'de 2 hayalim vardı biri 206 diğeri buydu. İlk arabam olarak mavi 206 aldım. Sonra TR şartlarını değerlendirdiğimde pek mantıklı gelmedi corolla almıştım. Ama halen içimde bir ukte olarak duruyor
- 17-07-2020, 22:41:00Küçük yaşta hatta üstteki arkadaşın belirttiği gibi NFS 2 de ki hep hayal ettiğim araçtı,hayırlı satışlar
- 17-07-2020, 22:43:34Üyeliği durdurulduHayırlı satışlar yakında Serdar Beye opsiyonlanmıştır haberini almak dileğiyle 😀
