• 17-07-2020, 22:27:35
    #2
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Maşallah hayırlı satışlar
  • 17-07-2020, 22:30:00
    #3
    Fiyat iyiymis Arabanızı seviyorsunuz galiba
  • 17-07-2020, 22:30:59
    #4
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    En son buluştugumuzda Subaru alacağım demiştin. Almışsın da satışa bile çıkarmışsın..
    Alana hayırlı olsun...
  • 17-07-2020, 22:31:55
    #5
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son buluştugumuzda Subaru alacağım demiştin. Almışsın da satışa bile çıkarmışsın..
    Alana hayırlı olsun...
    Evet hatta 2.Subarum Diğer mavi olanı sattım aha o da videosu ;


    https://www.youtube.com/watch?v=Oe8jGEcNFpY
  • 17-07-2020, 22:36:08
    #6
    Aynı kasa vardı bende de. 40.500'de alıp 63.000km de satmıştım. TR'de tek full orjinaldi. Ahh ahh ne virajlar gördü ne virajlar ne yollar ne rampalar. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Çok arabaya bindim de bundaki zevki ve güveni vermedi hiçbiri.
  • 17-07-2020, 22:39:28
    #7
    Hayırlı satışlar,

    NFS 2'de 2 hayalim vardı biri 206 diğeri buydu. İlk arabam olarak mavi 206 aldım. Sonra TR şartlarını değerlendirdiğimde pek mantıklı gelmedi corolla almıştım. Ama halen içimde bir ukte olarak duruyor
  • 17-07-2020, 22:41:00
    #8
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Küçük yaşta hatta üstteki arkadaşın belirttiği gibi NFS 2 de ki hep hayal ettiğim araçtı,hayırlı satışlar
  • 17-07-2020, 22:43:34
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı satışlar yakında Serdar Beye opsiyonlanmıştır haberini almak dileğiyle 😀