Hayırlı satışlar,

NFS 2'de 2 hayalim vardı biri 206 diğeri buydu. İlk arabam olarak mavi 206 aldım. Sonra TR şartlarını değerlendirdiğimde pek mantıklı gelmedi corolla almıştım. Ama halen içimde bir ukte olarak duruyor