Konu
Aracımı Satıyorum
17-07-2020, 22:39:28
#7
celalyesil
Hayırlı satışlar,
NFS 2'de 2 hayalim vardı biri 206 diğeri buydu. İlk arabam olarak mavi 206 aldım. Sonra TR şartlarını değerlendirdiğimde pek mantıklı gelmedi corolla almıştım. Ama halen içimde bir ukte olarak duruyor