Aynı kasa vardı bende de. 40.500'de alıp 63.000km de satmıştım. TR'de tek full orjinaldi. Ahh ahh ne virajlar gördü ne virajlar ne yollar ne rampalar. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Çok arabaya bindim de bundaki zevki ve güveni vermedi hiçbiri.