TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En son buluştugumuzda Subaru alacağım demiştin. Almışsın da satışa bile çıkarmışsın..
Alana hayırlı olsun...
Evet hatta 2.Subarum Diğer mavi olanı sattım aha o da videosu ;


https://www.youtube.com/watch?v=Oe8jGEcNFpY