• 10-05-2019, 14:29:49
    #1
    Herkese merhabalar,

    Bu ayın 22'sinde aracımın sigorta ve kaskosu bitiyor yetkili servisten yapmıştık Sigorta : 1000TL Genişletilmiş Kasko : 2100TL Toplamda 3100TL Ödemiştim.

    Şuan kafamdaki düşünce sigortam.net'den kasko ve sigorta yaptırmak uygun olması açısından,siz tavsiye edermisiniz? ve poliçeyi kargo ilemi gönderiyorar? Yoksa Yine Yetkili Servistemi yaptırayım? tavsiyeleriniz önemli arkadaşlar şimdiden teşekkürler.
  • 10-05-2019, 14:40:21
    #2
    sigortam.net ten trafik sigortası yaptırıyorum, poliçenin aslını almana gerek yok pdf ten çıktı alabilirsin. kasko caiz olmadığı için yaptırmıyorum.
  • 30-05-2019, 23:45:23
    #3
    hiLmiBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigortam.net ten trafik sigortası yaptırıyorum, poliçenin aslını almana gerek yok pdf ten çıktı alabilirsin. kasko caiz olmadığı için yaptırmıyorum.
    2011 giulietta aldım. sigorta yaptıracağım kasko yaptırıp yapmama konusunda kararsızım. bugüne kadar hep full kaskolu tüm araçlara bir tane kazam olmadı. şimdi bu sigortayı bana anlatabilirmisin, kaskodan eksikleri nelerdir. ne gibi durumlarda hasar karşılayıp ödeme yapıyor.
  • 31-05-2019, 08:03:04
    #4
    Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011 giulietta aldım. sigorta yaptıracağım kasko yaptırıp yapmama konusunda kararsızım. bugüne kadar hep full kaskolu tüm araçlara bir tane kazam olmadı. şimdi bu sigortayı bana anlatabilirmisin, kaskodan eksikleri nelerdir. ne gibi durumlarda hasar karşılayıp ödeme yapıyor.
    merhaba hocam,
    trafik sigortası sizin suçlu olduğunuz kazalardan karşı tarafın tüm hasarını karşılamakta, sizin aracınızdaki hasara bir ücret ödememektedir. yani sadece karşı tarafı sigorta ediyorsunuz buda zaten adı üstünde zorunlu trafik sigortası.
  • 01-06-2019, 00:37:39
    #5
    hiLmiBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba hocam,
    trafik sigortası sizin suçlu olduğunuz kazalardan karşı tarafın tüm hasarını karşılamakta, sizin aracınızdaki hasara bir ücret ödememektedir. yani sadece karşı tarafı sigorta ediyorsunuz buda zaten adı üstünde zorunlu trafik sigortası.
    yanlış bilgi , tüm hasarı karşılamaz limit var.
    Eğer lüks bir otomobile hatalı olarak vurursanız kaskonun güzelliğini anlarsınız.


    Zorunlu trafik sigortasının kapsamı devlet tarafından belirlenir ve tüm sigorta şirketlerinde sabittir. Muhtemel bir kaza durumunda karşı tarafın bedensel ve maddi zararları devlet tarafından belirlenen limitler çerçevesinde karşılanır. Eğer karşı tarafın hasarı trafik sigortasının teminat sınırlarını aşıyorsa kazaya sebebiyet veren kişi kalan tutarı kendi karşılamak durumunda kalır.
  • 01-06-2019, 00:52:37
    #6
    Şahsen ben yıllardır sigortam.net ten yaptırıyorum. gayet de memnunum. belki piyasada başka fiyat araştırması yapmadığımdan olabilir.
    ama zaten kasko/ trafik sigortasının dolmasına 1 ay kala mesaj telefon ile arayıp hatırlatıyorlar.