Herkese merhabalar,

Bu ayın 22'sinde aracımın sigorta ve kaskosu bitiyor yetkili servisten yapmıştık Sigorta : 1000TL Genişletilmiş Kasko : 2100TL Toplamda 3100TL Ödemiştim.

Şuan kafamdaki düşünce sigortam.net'den kasko ve sigorta yaptırmak uygun olması açısından,siz tavsiye edermisiniz? ve poliçeyi kargo ilemi gönderiyorar? Yoksa Yine Yetkili Servistemi yaptırayım? tavsiyeleriniz önemli arkadaşlar şimdiden teşekkürler.