merhaba hocam,
trafik sigortası sizin suçlu olduğunuz kazalardan karşı tarafın tüm hasarını karşılamakta, sizin aracınızdaki hasara bir ücret ödememektedir. yani sadece karşı tarafı sigorta ediyorsunuz buda zaten adı üstünde zorunlu trafik sigortası.
yanlış bilgi , tüm hasarı karşılamaz limit var.
Eğer lüks bir otomobile hatalı olarak vurursanız kaskonun güzelliğini anlarsınız.
Zorunlu trafik sigortasının kapsamı devlet tarafından belirlenir ve tüm sigorta şirketlerinde sabittir. Muhtemel bir kaza durumunda karşı tarafın bedensel ve maddi zararları devlet tarafından belirlenen limitler çerçevesinde karşılanır. Eğer karşı tarafın hasarı trafik sigortasının teminat sınırlarını aşıyorsa kazaya sebebiyet veren kişi kalan tutarı kendi karşılamak durumunda kalır.