Şahsen ben yıllardır sigortam.net ten yaptırıyorum. gayet de memnunum. belki piyasada başka fiyat araştırması yapmadığımdan olabilir.
ama zaten kasko/ trafik sigortasının dolmasına 1 ay kala mesaj telefon ile arayıp hatırlatıyorlar.