Arkadaşlar merhaba
Mazda cx-5 kullanıcısı yada kullanmış olan varmı? Konfor, performans, muktimedya, yakıt tüketimi vs. açılarından nasıl değerlendirirsiniz? Değermi o paraya
Mazda CX-5 Kullanan?
6
●267
- 28-10-2018, 18:05:16
- 28-10-2018, 18:12:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Mazdaların piyasası Türkiye'de pek yok hocam. Çok kaliteli arabaları var ama zor satılıyor. Kalıcı olarak alıyorsanız alın derim ama biraz kullanıp satmayı düşünüyorsanız başka arabalara yönelin.
- 28-10-2018, 23:23:14Evet hocam sanıyorum zor satılıyordur. Ama kasa karizması çok iyi çok beğendim. Dediğiniz gibi satarken zarar ettirebilir.halitsurer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2018, 12:39:02aracı kullanmadım ama bende araştırmıştım biraz. 2. el piyasa sorunu haricinde oldukça konforlu ve keyifli bir araç olduğunu duydum. atmosferik motor kullanıldığı için pek fazla performans beklememek lazım. bu aracın hastaları var ve tertemiz arabaları elinde tutuyolar temizini bulmak zor gibi. ama bigün imkan olursa bende isterim bitane
- 30-10-2018, 13:21:34batmandaysan cx5 seni üzer servis bakım usta yedek parça seni uğraştırır sorun değil diyorsan amenna
- 31-10-2018, 08:59:44Aynen hocamMadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet o konuda biraz sıkıntıfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle