• 28-10-2018, 18:05:16
    #1
    Arkadaşlar merhaba
    Mazda cx-5 kullanıcısı yada kullanmış olan varmı? Konfor, performans, muktimedya, yakıt tüketimi vs. açılarından nasıl değerlendirirsiniz? Değermi o paraya
  • 28-10-2018, 18:12:02
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mazdaların piyasası Türkiye'de pek yok hocam. Çok kaliteli arabaları var ama zor satılıyor. Kalıcı olarak alıyorsanız alın derim ama biraz kullanıp satmayı düşünüyorsanız başka arabalara yönelin.
  • 28-10-2018, 23:23:14
    #3
    halitsurer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mazdaların piyasası Türkiye'de pek yok hocam. Çok kaliteli arabaları var ama zor satılıyor. Kalıcı olarak alıyorsanız alın derim ama biraz kullanıp satmayı düşünüyorsanız başka arabalara yönelin.
    Evet hocam sanıyorum zor satılıyordur. Ama kasa karizması çok iyi çok beğendim. Dediğiniz gibi satarken zarar ettirebilir.
  • 30-10-2018, 12:39:02
    #4
    aracı kullanmadım ama bende araştırmıştım biraz. 2. el piyasa sorunu haricinde oldukça konforlu ve keyifli bir araç olduğunu duydum. atmosferik motor kullanıldığı için pek fazla performans beklememek lazım. bu aracın hastaları var ve tertemiz arabaları elinde tutuyolar temizini bulmak zor gibi. ama bigün imkan olursa bende isterim bitane
  • 30-10-2018, 13:21:34
    #5
    batmandaysan cx5 seni üzer servis bakım usta yedek parça seni uğraştırır sorun değil diyorsan amenna
  • 31-10-2018, 08:59:44
    #6
    MadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aracı kullanmadım ama bende araştırmıştım biraz. 2. el piyasa sorunu haricinde oldukça konforlu ve keyifli bir araç olduğunu duydum. atmosferik motor kullanıldığı için pek fazla performans beklememek lazım. bu aracın hastaları var ve tertemiz arabaları elinde tutuyolar temizini bulmak zor gibi. ama bigün imkan olursa bende isterim bitane
    Aynen hocam

    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    batmandaysan cx5 seni üzer servis bakım usta yedek parça seni uğraştırır sorun değil diyorsan amenna
    Evet o konuda biraz sıkıntı
  • 13-12-2018, 11:32:01
    #7
    ben kullandım hocam konfor ve yol tutuşu tatmin edici.