halitsurer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mazdaların piyasası Türkiye'de pek yok hocam. Çok kaliteli arabaları var ama zor satılıyor. Kalıcı olarak alıyorsanız alın derim ama biraz kullanıp satmayı düşünüyorsanız başka arabalara yönelin.
Evet hocam sanıyorum zor satılıyordur. Ama kasa karizması çok iyi çok beğendim. Dediğiniz gibi satarken zarar ettirebilir.