aracı kullanmadım ama bende araştırmıştım biraz. 2. el piyasa sorunu haricinde oldukça konforlu ve keyifli bir araç olduğunu duydum. atmosferik motor kullanıldığı için pek fazla performans beklememek lazım. bu aracın hastaları var ve tertemiz arabaları elinde tutuyolar temizini bulmak zor gibi. ama bigün imkan olursa bende isterim bitane
Aynen hocam
batmandaysan cx5 seni üzer servis bakım usta yedek parça seni uğraştırır sorun değil diyorsan amenna
Evet o konuda biraz sıkıntı