Mazdaların piyasası Türkiye'de pek yok hocam. Çok kaliteli arabaları var ama zor satılıyor. Kalıcı olarak alıyorsanız alın derim ama biraz kullanıp satmayı düşünüyorsanız başka arabalara yönelin.