2004 Polo 1.4 Basicline Araştırması
14
●8.027
- 21-08-2014, 15:13:42hocam bende polo almayı düşünüyorum fakat 20-25 bin tl ye hb kasa ,sağlam, az yakan , otomatik vites araç bulamadım.tavsiye edebileceğiniz başka marka model varmı? golf lerin golf 4 kasaları hoşuma gitmiyor 2005 ve sonrası kasalarıda temizi 30 bin tl nin aşağısında yok.Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birde bu modellerin en boşu basiclane en dolusu higline sanırım doğrumudur? en çok tutulan hangisi ? - 22-08-2014, 02:12:16Golf eğer alabilirseniz Comfortline alsanız işinizi görür.MoRaLiTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onun dışında bundan 5 6 ay önce olsaydı 25 bine çok güzel arabalar olurdu ama şu anda araba fiyatları uçtu. Güzel bir şey aliyim dedin mi 35bini gözden çıkarmak gerekiyor. Sizin yerinizde olsam biraz beklerdim, fiyatlar yakında düşecek diye tahmin ediyorum. - 22-08-2014, 02:27:07zaten bende kışa doğru almayı düşünüyorum hocam ama şimdiden bakıyorum arabalaraJeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2014, 02:29:55illaha hatcback olacak demezseniz Hyundai Accent Era'lar çok seri, parçası uygun arabalar.MoRaLiTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wv Golf alırsanız da dediğim gibi Comfortline olursa size yeterli olacaktır, satarken de bu boş paketmiş gibi sıkıntılar çekmezsiniz.
Tavsiyem otomatik yerine manuel almanız yönündedir. Otomatik manuele oranla daha masraflıdır, manueli satarken daha rahat edersiniz.
Ben de ilerde belki durum olur alırım diye araştırıyorum da Era'lar fiyatına göre favorim.
Era bakarsanız da Select olursa tadından yenmez Team olursa da iş görür. Team ve Select dışındaki paketleri boşverin