hocam bende polo almayı düşünüyorum fakat 20-25 bin tl ye hb kasa ,sağlam, az yakan , otomatik vites araç bulamadım.tavsiye edebileceğiniz başka marka model varmı? golf lerin golf 4 kasaları hoşuma gitmiyor 2005 ve sonrası kasalarıda temizi 30 bin tl nin aşağısında yok.
birde bu modellerin en boşu basiclane en dolusu higline sanırım doğrumudur? en çok tutulan hangisi ?
Golf eğer alabilirseniz Comfortline alsanız işinizi görür.
Onun dışında bundan 5 6 ay önce olsaydı 25 bine çok güzel arabalar olurdu ama şu anda araba fiyatları uçtu. Güzel bir şey aliyim dedin mi 35bini gözden çıkarmak gerekiyor. Sizin yerinizde olsam biraz beklerdim, fiyatlar yakında düşecek diye tahmin ediyorum.