MoRaLiTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten bende kışa doğru almayı düşünüyorum hocam ama şimdiden bakıyorum arabalara
illaha hatcback olacak demezseniz Hyundai Accent Era'lar çok seri, parçası uygun arabalar.

Wv Golf alırsanız da dediğim gibi Comfortline olursa size yeterli olacaktır, satarken de bu boş paketmiş gibi sıkıntılar çekmezsiniz.

Tavsiyem otomatik yerine manuel almanız yönündedir. Otomatik manuele oranla daha masraflıdır, manueli satarken daha rahat edersiniz.

Ben de ilerde belki durum olur alırım diye araştırıyorum da Era'lar fiyatına göre favorim.

Era bakarsanız da Select olursa tadından yenmez Team olursa da iş görür. Team ve Select dışındaki paketleri boşverin