Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Golf eğer alabilirseniz Comfortline alsanız işinizi görür.
Onun dışında bundan 5 6 ay önce olsaydı 25 bine çok güzel arabalar olurdu ama şu anda araba fiyatları uçtu. Güzel bir şey aliyim dedin mi 35bini gözden çıkarmak gerekiyor. Sizin yerinizde olsam biraz beklerdim, fiyatlar yakında düşecek diye tahmin ediyorum.
zaten bende kışa doğru almayı düşünüyorum hocam ama şimdiden bakıyorum arabalara