Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O para o model de o kasaya bence yazık, alternatiflere bakın derim.
hocam bende polo almayı düşünüyorum fakat 20-25 bin tl ye hb kasa ,sağlam, az yakan , otomatik vites araç bulamadım.tavsiye edebileceğiniz başka marka model varmı? golf lerin golf 4 kasaları hoşuma gitmiyor 2005 ve sonrası kasalarıda temizi 30 bin tl nin aşağısında yok.

birde bu modellerin en boşu basiclane en dolusu higline sanırım doğrumudur? en çok tutulan hangisi ?