• 19-08-2014, 15:52:53
    #10
    O para o model de o kasaya bence yazık, alternatiflere bakın derim.
  • 21-08-2014, 15:13:42
    #11
    Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O para o model de o kasaya bence yazık, alternatiflere bakın derim.
    hocam bende polo almayı düşünüyorum fakat 20-25 bin tl ye hb kasa ,sağlam, az yakan , otomatik vites araç bulamadım.tavsiye edebileceğiniz başka marka model varmı? golf lerin golf 4 kasaları hoşuma gitmiyor 2005 ve sonrası kasalarıda temizi 30 bin tl nin aşağısında yok.

    birde bu modellerin en boşu basiclane en dolusu higline sanırım doğrumudur? en çok tutulan hangisi ?
  • 22-08-2014, 02:12:16
    #12
    MoRaLiTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende polo almayı düşünüyorum fakat 20-25 bin tl ye hb kasa ,sağlam, az yakan , otomatik vites araç bulamadım.tavsiye edebileceğiniz başka marka model varmı? golf lerin golf 4 kasaları hoşuma gitmiyor 2005 ve sonrası kasalarıda temizi 30 bin tl nin aşağısında yok.

    birde bu modellerin en boşu basiclane en dolusu higline sanırım doğrumudur? en çok tutulan hangisi ?
    Golf eğer alabilirseniz Comfortline alsanız işinizi görür.
    Onun dışında bundan 5 6 ay önce olsaydı 25 bine çok güzel arabalar olurdu ama şu anda araba fiyatları uçtu. Güzel bir şey aliyim dedin mi 35bini gözden çıkarmak gerekiyor. Sizin yerinizde olsam biraz beklerdim, fiyatlar yakında düşecek diye tahmin ediyorum.
  • 22-08-2014, 02:27:07
    #13
    Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Golf eğer alabilirseniz Comfortline alsanız işinizi görür.
    Onun dışında bundan 5 6 ay önce olsaydı 25 bine çok güzel arabalar olurdu ama şu anda araba fiyatları uçtu. Güzel bir şey aliyim dedin mi 35bini gözden çıkarmak gerekiyor. Sizin yerinizde olsam biraz beklerdim, fiyatlar yakında düşecek diye tahmin ediyorum.
    zaten bende kışa doğru almayı düşünüyorum hocam ama şimdiden bakıyorum arabalara
  • 22-08-2014, 02:29:55
    #14
    MoRaLiTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten bende kışa doğru almayı düşünüyorum hocam ama şimdiden bakıyorum arabalara
    illaha hatcback olacak demezseniz Hyundai Accent Era'lar çok seri, parçası uygun arabalar.

    Wv Golf alırsanız da dediğim gibi Comfortline olursa size yeterli olacaktır, satarken de bu boş paketmiş gibi sıkıntılar çekmezsiniz.

    Tavsiyem otomatik yerine manuel almanız yönündedir. Otomatik manuele oranla daha masraflıdır, manueli satarken daha rahat edersiniz.

    Ben de ilerde belki durum olur alırım diye araştırıyorum da Era'lar fiyatına göre favorim.

    Era bakarsanız da Select olursa tadından yenmez Team olursa da iş görür. Team ve Select dışındaki paketleri boşverin
  • 22-08-2014, 04:03:03
    #15
    en kötü comfortline olmasına dikkat edin, bu seçtiğiniz arabada direksiyondan başka birşey yok.

    24 civarına comfortline serisi bakın bence.