bmw'den sasma 12 senedir sürekli bmw aldim ve sattim performans acisindan harika bir araba , zaten bmw'de calistigim icin %20'ye kadar az para ödeyip alabiliyorum arabayi.
eger arabadan performans , komfor istiyorsan ve ileride satacagin zaman fazla zarar etmiyim diyorsan bmw'den sasma. özellikle paran yetiyorsa 5'lik ve 7'lik al , araba degil ucak kullaniyor gibi hissedeceksin...
Hangi Model araba almalıyım
20
●7.590
- 26-05-2014, 15:45:50Evet, 136HP beygir 320NM tork olan motoru 1.6 litre olan.Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2014, 18:59:12Evet bu araç çok güzel . Arkdaşımda da var .. Ama HB arabaya 80bin vermek mantıklı gelmiyor. O paraya c180 Full paket alınabilir..Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2014 Değilde , 2013 Modelleri tam bana göre , hatta önceliğim 2013 Astra gibi..Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konfor ve dış görünüş çok önemli . Bu arabanın dış görüntüsü pek hoşuma gitmiyor . Ama yakıtı çok iyimişdmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım astra alıcamSHaReR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3.20Ci kimse yorum yapmamış , ah biraz daha ucuz olsa direk alıcam . - 26-05-2014, 22:18:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.316, C180 helede A180'den uzak durun.316 ve c180 adamı fıtık eder gitmez (yakıtının hakkını vermez) bende zamanında böle yorumları duyunca ya bi git diyordum da binince fark ettim herhangi bi honda veya corolla rahat rahat geçiyor bu 316 ve c180 araçlarını.A180 ise bi tanıdığım aldı araba 5k km'de 6 hata verdi iade istedi yok dediler arabanızı yapacağız bir türlü yapamadılar, Almanya'dan bilgi aldık şu şu parçalar değişecek dediler sahibide değiştirtmem iade istiyorum dedi falan filan derken mahkeme süreci devam ediyor
Edit:Son zamanlar da yeni kasa auris de hoşuma gitmeye başladı 1.6 lt 132 beygir olan motoru da gayet tatmin edici - 02-06-2014, 13:00:10Hocam balina anteni söktünüz müExwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2014, 13:04:44Gözün kapalı bmw 3.20 ci ye yönelebilirsin.Hem görünüş hem performans hemde komfor. Kesinlikle tavsiyemdir. 2 hafta sürme fırsatım olmuştu mükemmel birşey
- 02-06-2014, 13:11:07Bu eski hali onu sonradan takmıştım.Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benzin motor 1.5 elektrik motor 50 beygir kadar ama 200'e yaklaşınca bile motorun sessiziliği 1.9 motorlara taş çıkarır bence. Beyaz sedefli modeli güneş ışınlarına göre renk değiştiriyor hafif ama. araç karbon, çelik değil bu nedenle daha hafif daha sağlam. 1.5 motordan verim bu nedenle yüksek.

