316, C180 helede A180'den uzak durun.316 ve c180 adamı fıtık eder gitmez (yakıtının hakkını vermez) bende zamanında böle yorumları duyunca ya bi git diyordum da binince fark ettim herhangi bi honda veya corolla rahat rahat geçiyor bu 316 ve c180 araçlarını.A180 ise bi tanıdığım aldı araba 5k km'de 6 hata verdi iade istedi yok dediler arabanızı yapacağız bir türlü yapamadılar, Almanya'dan bilgi aldık şu şu parçalar değişecek dediler sahibide değiştirtmem iade istiyorum dedi falan filan derken mahkeme süreci devam ediyor

Edit:Son zamanlar da yeni kasa auris de hoşuma gitmeye başladı 1.6 lt 132 beygir olan motoru da gayet tatmin edici