Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bmw'den sasma 12 senedir sürekli bmw aldim ve sattim performans acisindan harika bir araba , zaten bmw'de calistigim icin %20'ye kadar az para ödeyip alabiliyorum arabayi.
eger arabadan performans , komfor istiyorsan ve ileride satacagin zaman fazla zarar etmiyim diyorsan bmw'den sasma. özellikle paran yetiyorsa 5'lik ve 7'lik al , araba degil ucak kullaniyor gibi hissedeceksin...