• 26-05-2014, 15:19:22
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bmw'den sasma 12 senedir sürekli bmw aldim ve sattim performans acisindan harika bir araba , zaten bmw'de calistigim icin %20'ye kadar az para ödeyip alabiliyorum arabayi.

    eger arabadan performans , komfor istiyorsan ve ileride satacagin zaman fazla zarar etmiyim diyorsan bmw'den sasma. özellikle paran yetiyorsa 5'lik ve 7'lik al , araba degil ucak kullaniyor gibi hissedeceksin...
  • 26-05-2014, 15:45:50
    #11
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.6 mıydı o? 1.3 zannediyordum ben.
    Evet, 136HP beygir 320NM tork olan motoru 1.6 litre olan.
  • 26-05-2014, 18:59:12
    #12
    Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paran varsa Mercedes A180 serisi alabilrisin.

    İçine hasta oalcaksın.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...65856726/detay
    Evet bu araç çok güzel . Arkdaşımda da var .. Ama HB arabaya 80bin vermek mantıklı gelmiyor. O paraya c180 Full paket alınabilir..

    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2014 Model Opel Astra 1.3 136 HP Dizel Sport paket alabilirsiniz. 77 Bin lira, 76 veya biraz daha iyimser olursak 75'e el sıkışabilirsiniz.
    2014 Değilde , 2013 Modelleri tam bana göre , hatta önceliğim 2013 Astra gibi..

    dmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9 aydır bende Hybrid Spirit var : araba

    yakıt cimrisi dememe gerek yok sanırım, iç konfor kusursuz.. Sürüş konforu mükemmel ses yok marş motor yok çift motorlu 10 saniyede 100km ye çık 3 saniyede dur o derece.. Aradığınız konforsa bu araca bakın derim. En güzel tarafı deri koltuklara mavi şeritlerle gösterge panellerinin mavi ışıkları, döşeme ayrı kalite zaten.. 70 bin 2014 modeli satışta ben 2013ünü 57 bine aldım (65 bini buldu kredilerle) , değer kazanan bi model yatırım olarak da değerlendirilebilir

    not: benim gibi araba delisiyseniz bir anda en çok sevdiğiniz şey haline gelir o derece tatlıdır benzin motor 1.5 elektrik motor 50 beygir kadar ama 200'e yaklaşınca bile motorun sessiziliği 1.9 motorlara taş çıkarır bence. Beyaz sedefli modeli güneş ışınlarına göre renk değiştiriyor hafif ama. araç karbon, çelik değil bu nedenle daha hafif daha sağlam. 1.5 motordan verim bu nedenle yüksek.
    Konfor ve dış görünüş çok önemli . Bu arabanın dış görüntüsü pek hoşuma gitmiyor . Ama yakıtı çok iyimiş


    SHaReR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufak bir düzeltme yapayım. 136 beygirlik motoru 1.3 değil 1.6' dır. Bayiler Sport modelini 70k' a bırakıyor. Gece sürüşü çok yapıyorsanız AFL far sistemi sebebiyle Cosmo tercih edebilirsiniz. Onun da fiyatı 76k civarında olması gerek.

    Araca gelecek olursak 1.3 Sport modelini ben kullanıyorum ve çok memnunum. C segmentinde tasarımı ve yolda verdiği güven hissi (gerçekten mest ediyor) olarak en iyi denilebilecek araçlardan biridir.
    Sanırım astra alıcam


    3.20Ci kimse yorum yapmamış , ah biraz daha ucuz olsa direk alıcam .
  • 26-05-2014, 22:18:58
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    316, C180 helede A180'den uzak durun.316 ve c180 adamı fıtık eder gitmez (yakıtının hakkını vermez) bende zamanında böle yorumları duyunca ya bi git diyordum da binince fark ettim herhangi bi honda veya corolla rahat rahat geçiyor bu 316 ve c180 araçlarını.A180 ise bi tanıdığım aldı araba 5k km'de 6 hata verdi iade istedi yok dediler arabanızı yapacağız bir türlü yapamadılar, Almanya'dan bilgi aldık şu şu parçalar değişecek dediler sahibide değiştirtmem iade istiyorum dedi falan filan derken mahkeme süreci devam ediyor

    Edit:Son zamanlar da yeni kasa auris de hoşuma gitmeye başladı 1.6 lt 132 beygir olan motoru da gayet tatmin edici
  • 02-06-2014, 12:56:08
    #14


    Kendi aracımı satıyorum hocam düşünürseniz.
  • 02-06-2014, 13:00:10
    #15
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Kendi aracımı satıyorum hocam düşünürseniz.
    Hocam balina anteni söktünüz mü
  • 02-06-2014, 13:04:44
    #16
    Gözün kapalı bmw 3.20 ci ye yönelebilirsin.Hem görünüş hem performans hemde komfor. Kesinlikle tavsiyemdir. 2 hafta sürme fırsatım olmuştu mükemmel birşey
  • 02-06-2014, 13:11:07
    #17
    Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam balina anteni söktünüz mü
    Bu eski hali onu sonradan takmıştım.
  • 05-06-2014, 15:09:17
    #18
    BMW'nin şu diğer markalarla yanyana yazılmış olması bile şanssızlık.

    BMW alabiliyorsan sadece araban değişmez, hayatın değişir.