Arkdaşlar , 4-5 yıldır iyi kötü biraz para biriktirdim. Artık bu para birikitrme işinden çok sıkıldım . Sanki boşa çalışıyorum gibi geliyor...
Kendimi ödüllendirmek amaçlı araba almak istiyorum.
Şuanki arabam C2 2006 dizel
Bunu satıp
Seat Leon 2013Model
Opel Astra 2013 Model
Megane 2013 Model
Audi A3 2009-2011 Model
BMW 3,16 2008-2011 Model
Mercedes c180 2008-2011 Model
Yada Kredi çekip BMW 3.20 Ci
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...61648443/detay
* Haftada maks 100km yapıyorum
* Vergisi problem değil
* İç görünüş çok önemli
Hangi Model araba almalıyım
20
●7.590
- 26-05-2014, 05:33:21Paran varsa Mercedes A180 serisi alabilrisin.
İçine hasta oalcaksın.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...65856726/detay - 26-05-2014, 05:42:04şahsen sırf o ortadaki çıkıntı sonradan takma gibi duran ekran yüzünden almam bu arabayıDarklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk gördüğümde de nefret etmiştim hala nefret ediyorum
- 26-05-2014, 05:50:019 aydır bende Hybrid Spirit var : araba
yakıt cimrisi dememe gerek yok sanırım, iç konfor kusursuz.. Sürüş konforu mükemmel ses yok marş motor yok çift motorlu 10 saniyede 100km ye çık 3 saniyede dur o derece.. Aradığınız konforsa bu araca bakın derim. En güzel tarafı deri koltuklara mavi şeritlerle gösterge panellerinin mavi ışıkları, döşeme ayrı kalite zaten.. 70 bin 2014 modeli satışta ben 2013ünü 57 bine aldım (65 bini buldu kredilerle) , değer kazanan bi model yatırım olarak da değerlendirilebilir
not: benim gibi araba delisiyseniz bir anda en çok sevdiğiniz şey haline gelir o derece tatlıdır
benzin motor 1.5 elektrik motor 50 beygir kadar ama 200'e yaklaşınca bile motorun sessiziliği 1.9 motorlara taş çıkarır bence. Beyaz sedefli modeli güneş ışınlarına göre renk değiştiriyor hafif ama. araç karbon, çelik değil bu nedenle daha hafif daha sağlam. 1.5 motordan verim bu nedenle yüksek.
- 26-05-2014, 13:01:54Ufak bir düzeltme yapayım. 136 beygirlik motoru 1.3 değil 1.6' dır. Bayiler Sport modelini 70k' a bırakıyor. Gece sürüşü çok yapıyorsanız AFL far sistemi sebebiyle Cosmo tercih edebilirsiniz. Onun da fiyatı 76k civarında olması gerek.Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araca gelecek olursak 1.3 Sport modelini ben kullanıyorum ve çok memnunum. C segmentinde tasarımı ve yolda verdiği güven hissi (gerçekten mest ediyor) olarak en iyi denilebilecek araçlardan biridir. - 26-05-2014, 13:10:44Seçeneklerinin arasında Mercedes varsa diğerlerini unutabilirsin..
- 26-05-2014, 15:14:591.6 mıydı o? 1.3 zannediyordum ben.SHaReR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk gördüğümde de nefret etmiştim hala nefret ediyorum
benzin motor 1.5 elektrik motor 50 beygir kadar ama 200'e yaklaşınca bile motorun sessiziliği 1.9 motorlara taş çıkarır bence. Beyaz sedefli modeli güneş ışınlarına göre renk değiştiriyor hafif ama. araç karbon, çelik değil bu nedenle daha hafif daha sağlam. 1.5 motordan verim bu nedenle yüksek.