Arkdaşlar , 4-5 yıldır iyi kötü biraz para biriktirdim. Artık bu para birikitrme işinden çok sıkıldım . Sanki boşa çalışıyorum gibi geliyor...

Kendimi ödüllendirmek amaçlı araba almak istiyorum.

Şuanki arabam C2 2006 dizel

Bunu satıp

Seat Leon 2013Model
Opel Astra 2013 Model
Megane 2013 Model
Audi A3 2009-2011 Model
BMW 3,16 2008-2011 Model
Mercedes c180 2008-2011 Model

Yada Kredi çekip BMW 3.20 Ci
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...61648443/detay


* Haftada maks 100km yapıyorum
* Vergisi problem değil
* İç görünüş çok önemli