Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paran varsa Mercedes A180 serisi alabilrisin.

İçine hasta oalcaksın.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...65856726/detay
şahsen sırf o ortadaki çıkıntı sonradan takma gibi duran ekran yüzünden almam bu arabayı ilk gördüğümde de nefret etmiştim hala nefret ediyorum