• 03-01-2009, 07:16:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar siteye yorum eklerken bazı uyeler kelimeler arasında hic bosluk bırakmadan yorum yazıyolar. Dolayısı ıle Databaseden cekılıp ekrana yazılınca sayfanın tasarımını bozulmalar oluyor. bu tur uzun kelimlere ne yapabilirim? tesekkurler
  • 03-01-2009, 13:15:36
    #2
    Yorumlar onaylı değilse, onaylı yap ve öyle yorumları onaylarken düzelt.
  • 03-01-2009, 13:24:52
    #3
    Kelime için yapabilecek birşey yok malesef yorumları ya onaylı yapın ya da belli bir uzunluktan büyük olan kelimeleri yorum sayfasına atmadan iptal edin.
  • 10-01-2009, 23:02:55
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ancak kullandığınız programlama dili ile yapılabilir. Belli bir karakterden sonra <br /> kodu eklenirse düzelir.
  • 10-01-2009, 23:08:13
    #5
    Kullandığınız textareanın özelliğine wrap eklemeniz gerekiyor. Belki çözüm olur. Deneyiniz.

    Örnek olarak:

    <TEXTAREA NAME="SOFT" COLS=25 ROWS=5 WRAP=SOFT>

    HTML WRAP - HTML Code Tutorial

    Yorumların yayınlandığı tablonun/divin css özelliğine de bu üçünü eklersen sanırım düzgün çalışır.

    word-wrap: break-word;
    width: 100px;
    overflow: auto

    Denemekte fayda var.
  • 11-01-2009, 08:51:55
    #6
    Nickless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığınız textareanın özelliğine wrap eklemeniz gerekiyor. Belki çözüm olur. Deneyiniz.
    Örnek olarak:
    <TEXTAREA NAME="SOFT" COLS=25 ROWS=5 WRAP=SOFT>
    HTML WRAP - HTML Code Tutorial
    Yorumların yayınlandığı tablonun/divin css özelliğine de bu üçünü eklersen sanırım düzgün çalışır.
    word-wrap: break-word;
    width: 100px;
    overflow: auto
    Denemekte fayda var.
    Ben denedim oldu, bende uzun zamandır bu sorundan muzdariptim artık amelelik çekmicem
    +rep
  • 11-01-2009, 10:24:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ayrıca yorum alanlarını bir div içine alıp bir width değeri verirsen o dive içerik oraya kadar geldikten sonra aşağıya inecektir. Çünkü gideceği başka yer yok o değerden öteye :