Arkadaslar siteye yorum eklerken bazı uyeler kelimeler arasında hic bosluk bırakmadan yorum yazıyolar. Dolayısı ıle Databaseden cekılıp ekrana yazılınca sayfanın tasarımını bozulmalar oluyor. bu tur uzun kelimlere ne yapabilirim? tesekkurler