• 02-02-2021, 22:38:46
    #1
    Merhaba;

    Masaüstünde faviconda sorun olmamasına rağmen mobil den giriş yaptığımda ekteki gibi favicon görünmüyor.

    Yardım rica ederim.

  • 02-02-2021, 22:42:41
    #2
    Merhabalar,

    Safari genelde ilk halini önbelleğe alıyor. Favicon değiştirsenizde sık kullanılanlarda değişmesi için silmeniz gerekiyor. Ben kontrol ettim imzanızdaki siteyi herhangi bir sorun yok, safariden faviconunuz gözükmektedir
  • 02-02-2021, 22:44:50
    #3
    Favicon hiç değiştirmedim. 12 yıldır aynısı var. Sık kullanılanlarda da görünmesini istiyorum
  • 02-02-2021, 23:04:10
    #4
    RaskolSerna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Favicon hiç değiştirmedim. 12 yıldır aynısı var. Sık kullanılanlarda da görünmesini istiyorum
    safarideki cache olayları farklı biraz ondan yanlış yönlendirmek istemem. Ama en güzel yöntem sık kullanılanlardan kaldırmak, bir iki güne tekrar eklenir faviconlu olarak. Bende takıntılıydım öyle çözmüştüm. Sitenizle nice yıllara