Safari genelde ilk halini önbelleğe alıyor. Favicon değiştirsenizde sık kullanılanlarda değişmesi için silmeniz gerekiyor. Ben kontrol ettim imzanızdaki siteyi herhangi bir sorun yok, safariden faviconunuz gözükmektedir
Favicon hiç değiştirmedim. 12 yıldır aynısı var. Sık kullanılanlarda da görünmesini istiyorum
safarideki cache olayları farklı biraz ondan yanlış yönlendirmek istemem. Ama en güzel yöntem sık kullanılanlardan kaldırmak, bir iki güne tekrar eklenir faviconlu olarak. Bende takıntılıydım öyle çözmüştüm. Sitenizle nice yıllara