Favicon hiç değiştirmedim. 12 yıldır aynısı var. Sık kullanılanlarda da görünmesini istiyorum
safarideki cache olayları farklı biraz ondan yanlış yönlendirmek istemem. Ama en güzel yöntem sık kullanılanlardan kaldırmak, bir iki güne tekrar eklenir faviconlu olarak. Bende takıntılıydım öyle çözmüştüm. Sitenizle nice yıllara