Merhabalar,

Safari genelde ilk halini önbelleğe alıyor. Favicon değiştirsenizde sık kullanılanlarda değişmesi için silmeniz gerekiyor. Ben kontrol ettim imzanızdaki siteyi herhangi bir sorun yok, safariden faviconunuz gözükmektedir