5 adet hosting alınacak
46
●2.069
- 10-10-2010, 10:47:06Üyeliği durdurulduAynen banada yapılmadı.Elitbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2010, 10:54:44Üyeliği durdurulduOzaman anlaşıldı ki diğer arkadaşlarada yapılmadı,suspend şekilde bekliyor arkadaşın hosting'i gerekli trader işlemleride yapılacak.mahirtanir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2010, 13:25:48Merhaba istemiş olduğunuz özellikdeki hosting hizmetini Turkiye lokasyon Dell serverlerimizde yıllık size 10 tl ye sağlayabiliriz
213.128.xx
www.renkas.net.tr
Y.S. no: 673
Rasimpaşa mah. karakolhane cad.no:91/A
Kadıköy-istanbul
Tel: 0216 336 90 06 - 10-10-2010, 14:24:04Al sana bir tane daha Atawebhost vakası. Arkadaşım konuları okumadan neden mesaj yazıyorsun? Adam anlaştığı iki firma var. Bunların 2 sinede para ödememiş. Ayrıca senin bu diğer firmalara saygın yok mu? Pardon senin kime saygın var dı ki?Atawebhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2010, 14:36:03Üslubunuzu kınıyorum. İnsanlik hali üstteki mesajlar gözden kaçırılmış olabilir. Saygıdan bahsediyorsak lütfen öncelikle bunu kendimiz uygulayalim. Firma isimlerini pembe yazarak, onları küçümseyerek asıl saygısızlığı siz yapmiş oluyorsunuz. Aranızda kişisel problem varsa da bunu r10 webmaster forumuna yansıtmamaya çalışalımhostgatorturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygılarımla - 10-10-2010, 14:58:23https://www.r10.net/hosting-ariyorum/...k-hosting.htmlhostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şu linke bakarsanız neden bu kadar sert bir üslupla yazdığımı daha iyi anlayabilirsiniz. Sizce gerçekten haksızmıyım? Yoksa bu arkadaş aylık veya haftalık girip okumadan yazı mı yazıyor? Bir inceleyin ondan sonra değerlendirin. Aramızdaki tek problem arkadaşın meslek ahlakına aykırı davranmasıdır. Bence beni haksız yargılıyorsunuz. Linkteki durumu okuduktan sonra kararınızı tekrar yazarsanız memnun olurum. - 10-10-2010, 15:03:08MisafirHamza arkadaşa hak veriyorum açıkçası, bazen öyle konulara teklif veriyorlarki, konuda anlaştığını yazıyor konu sahibi, sonrasında 1-2 kişi daha teklif veriyor, birisi uyarıyor anlaşılmış diyor.
Bunların üstüne hala teklif verenler var. Açıkçası bu şekilde yapanlardan bende nefret ediyorum, hiçmi işine, meslektaşlarına ve topluma saygısı yok anlayamıyorum.