hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üslubunuzu kınıyorum. İnsanlik hali üstteki mesajlar gözden kaçırılmış olabilir. Saygıdan bahsediyorsak lütfen öncelikle bunu kendimiz uygulayalim. Firma isimlerini pembe yazarak, onları küçümseyerek asıl saygısızlığı siz yapmiş oluyorsunuz. Aranızda kişisel problem varsa da bunu r10 webmaster forumuna yansıtmamaya çalışalım

Saygılarımla
https://www.r10.net/hosting-ariyorum/...k-hosting.html
Hocam şu linke bakarsanız neden bu kadar sert bir üslupla yazdığımı daha iyi anlayabilirsiniz. Sizce gerçekten haksızmıyım? Yoksa bu arkadaş aylık veya haftalık girip okumadan yazı mı yazıyor? Bir inceleyin ondan sonra değerlendirin. Aramızdaki tek problem arkadaşın meslek ahlakına aykırı davranmasıdır. Bence beni haksız yargılıyorsunuz. Linkteki durumu okuduktan sonra kararınızı tekrar yazarsanız memnun olurum.