hostgatorturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Al sana bir tane daha Atawebhost vakası. Arkadaşım konuları okumadan neden mesaj yazıyorsun? Adam anlaştığı iki firma var. Bunların 2 sinede para ödememiş. Ayrıca senin bu diğer firmalara saygın yok mu? Pardon senin kime saygın var dı ki?
Üslubunuzu kınıyorum. İnsanlik hali üstteki mesajlar gözden kaçırılmış olabilir. Saygıdan bahsediyorsak lütfen öncelikle bunu kendimiz uygulayalim. Firma isimlerini pembe yazarak, onları küçümseyerek asıl saygısızlığı siz yapmiş oluyorsunuz. Aranızda kişisel problem varsa da bunu r10 webmaster forumuna yansıtmamaya çalışalım

Saygılarımla