Hamza arkadaşa hak veriyorum açıkçası, bazen öyle konulara teklif veriyorlarki, konuda anlaştığını yazıyor konu sahibi, sonrasında 1-2 kişi daha teklif veriyor, birisi uyarıyor anlaşılmış diyor.

Bunların üstüne hala teklif verenler var. Açıkçası bu şekilde yapanlardan bende nefret ediyorum, hiçmi işine, meslektaşlarına ve topluma saygısı yok anlayamıyorum.