• 04-09-2013, 12:38:45
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Yer Sağlayıcı Başvurusu Yaptım Ama Ne Yazikki Kimlik Fotokopisini Unuttum Kimlik Fotokopisini,Mail Ve ya Faks Yolu ile İletebilirmiyim TİB'e lütfen Bilgi veriniz. İyi Forumlar.
  • 04-09-2013, 12:39:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yersaglayici@tib.gov.tr mail atıp sorun.
  • 04-09-2013, 13:27:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Normalde Telefonla arayınca bilgi alabiliyorduk bazı sorunlarım vardı fakat 2 hafta önce aradım YS Departmanıyla görüşmek yasaklanmış yersaglayici@tib.gov.tr adresine mail atmamı istediler attım 2 haftadır ses seda yok
  • 04-09-2013, 13:34:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Mail adresine mailden 2 saat sonra cevap geliyor bana

    LG-E610 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 04-09-2013, 13:55:15
    #5
    LonexLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar Yer Sağlayıcı Başvurusu Yaptım Ama Ne Yazikki Kimlik Fotokopisini Unuttum Kimlik Fotokopisini,Mail Ve ya Faks Yolu ile İletebilirmiyim TİB'e lütfen Bilgi veriniz. İyi Forumlar.
    Hayır, geçerli değil. Kimlik fotokopinizi de ayrı bir şekilde göndermeniz gerekiyor. PTT veya kargo ile gönderim yapabilirsiniz.
  • 04-09-2013, 14:04:28
    #6
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail atın hocam @Gocmen; (Berkay) hocamda vaktinde öyle yapmış onaylatmıştı.
    Bende adres sorun çıkarmıştı, siteye yazmamışız adresi düzeltip yine mail ile dönüş yapmıştık sorun çözülmüştü. Mail'den ulaşın, boşuna PTT'ye falan para vermeyin. Taratıp gönderin bir sorun çıkmaz. Onaylıyorlar.
  • 04-09-2013, 14:12:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O bu değilde ben kimlik fotokopisi yollamadan almıştım belgeyi. Yeni kural mı geldi
    Aynı şekilde bende göndermeden aldım, demek ki TİB bazı şeyleri artık sıkı tutuyor.
  • 04-09-2013, 14:24:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Eskiden Telefondan yardımcı oluyorlardı artık oda yok Ben aradığımda bayan bir yetkiliye bağladılar durumu açıklaması için başkanlık baya bir kısıtlama getirmiş.
  • 04-09-2013, 22:19:19
    #9
    Gerekli Evrakları Kargo İle Tekrar İlettim Bakalım Sonuç Ne Olacak