LonexLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar Yer Sağlayıcı Başvurusu Yaptım Ama Ne Yazikki Kimlik Fotokopisini Unuttum Kimlik Fotokopisini,Mail Ve ya Faks Yolu ile İletebilirmiyim TİB'e lütfen Bilgi veriniz. İyi Forumlar.
Hayır, geçerli değil. Kimlik fotokopinizi de ayrı bir şekilde göndermeniz gerekiyor. PTT veya kargo ile gönderim yapabilirsiniz.