MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O bu değilde ben kimlik fotokopisi yollamadan almıştım belgeyi. Yeni kural mı geldi
Aynı şekilde bende göndermeden aldım, demek ki TİB bazı şeyleri artık sıkı tutuyor.