Konu
Yer Sağlayıcı
04-09-2013, 12:38:45
#1
LonexLy
Merhaba Arkadaşlar Yer Sağlayıcı Başvurusu Yaptım Ama Ne Yazikki Kimlik Fotokopisini Unuttum Kimlik Fotokopisini,Mail Ve ya Faks Yolu ile İletebilirmiyim TİB'e lütfen Bilgi veriniz. İyi Forumlar.