• 02-06-2006, 23:52:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    tosih adlı üyeden alıntı:
    reseller olmadığını daha önceki msj ımda belirttim sanırım.Ayrıca pardon yanlış yazmışım. 0.25 yazınca ytl yazmak gerekio.Bir anlık dalgınlık herkesten özür dilerim. 0.25 ytl yani 25 ykr aslında.
    hmmm güzell
  • 03-06-2006, 03:21:33
    #11
    Misafir
    tosih adlı üyeden alıntı:
    reseller olmadığını daha önceki msj ımda belirttim sanırım.Ayrıca pardon yanlış yazmışım. 0.25 yazınca ytl yazmak gerekio.Bir anlık dalgınlık herkesten özür dilerim. 0.25 ytl yani 25 ykr aslında.
    Peki Amaç Nedir ?

    Bence Bu rekabet ortamı yaratmakta çıkmış bir durum gibi geldi.Artık Piyasayı inceliyorumda 2 ytl ye reseller veren Turkıye sunucundan 7 ytl ye 1 gb lik paket veren insanlar var.Gocunmuyor yada kıskanmıyorum.Sadece Piyasayı dağıtmak bence Hiç Hoş değil.Rekabet tabiki yapılmalı ama abartmamak gerekiyor gibi geliyor bence.
  • 03-06-2006, 03:37:55
    #12
    Üyeliği durduruldu
    HoBaa adlı üyeden alıntı:
    Peki Amaç Nedir ?

    Bence Bu rekabet ortamı yaratmakta çıkmış bir durum gibi geldi.Artık Piyasayı inceliyorumda 2 ytl ye reseller veren Turkıye sunucundan 7 ytl ye 1 gb lik paket veren insanlar var.Gocunmuyor yada kıskanmıyorum.Sadece Piyasayı dağıtmak bence Hiç Hoş değil.Rekabet tabiki yapılmalı ama abartmamak gerekiyor gibi geliyor bence.

    Tebriker baÅŸla lafa ne gerek
  • 03-06-2006, 10:05:17
    #13
    ya tabiki haklısın abartmamak gerekio.Çünki bazıları var öyle bi fiyata satıyorki bu fiyata nsl verilir düşünmeden edemiyorum.Acaba bedava yamı gelio bu makinede böle ucusdan verio diyorum.Benim verdiğim 25 kr a hosting olayı kampanya.Çook çoook ucuz olduğunu sölemedim.Sadece amacım herkes tam ihtiyacı neyse onu alabilsin.Adama 45 mb lazımsa gidip 50 mb almasın.Nsl desem bu bi kampanya.Herkes tam istediği neyse o kdr alabilsin die.