HoBaa adlı üyeden alıntı:
Peki Amaç Nedir ?
Bence Bu rekabet ortamı yaratmakta çıkmış bir durum gibi geldi.Artık Piyasayı inceliyorumda 2 ytl ye reseller veren Turkıye sunucundan 7 ytl ye 1 gb lik paket veren insanlar var.Gocunmuyor yada kıskanmıyorum.Sadece Piyasayı dağıtmak bence Hiç Hoş değil.Rekabet tabiki yapılmalı ama abartmamak gerekiyor gibi geliyor bence.
Tebriker başla lafa ne gerek