ya tabiki haklısın abartmamak gerekio.Çünki bazıları var öyle bi fiyata satıyorki bu fiyata nsl verilir düşünmeden edemiyorum.Acaba bedava yamı gelio bu makinede böle ucusdan verio diyorum.Benim verdiğim 25 kr a hosting olayı kampanya.Çook çoook ucuz olduğunu sölemedim.Sadece amacım herkes tam ihtiyacı neyse onu alabilsin.Adama 45 mb lazımsa gidip 50 mb almasın.Nsl desem bu bi kampanya.Herkes tam istediği neyse o kdr alabilsin die.