tosih adlı üyeden alıntı:
reseller olmadığını daha önceki msj ımda belirttim sanırım.Ayrıca pardon yanlış yazmışım. 0.25 yazınca ytl yazmak gerekio.Bir anlık dalgınlık herkesten özür dilerim. 0.25 ytl yani 25 ykr aslında.
Peki Amaç Nedir ?

Bence Bu rekabet ortamı yaratmakta çıkmış bir durum gibi geldi.Artık Piyasayı inceliyorumda 2 ytl ye reseller veren Turkıye sunucundan 7 ytl ye 1 gb lik paket veren insanlar var.Gocunmuyor yada kıskanmıyorum.Sadece Piyasayı dağıtmak bence Hiç Hoş değil.Rekabet tabiki yapılmalı ama abartmamak gerekiyor gibi geliyor bence.