• 13-08-2012, 02:11:44
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhabalar,

    Bugün yağan çok yoğun yağmurda malesef ofisimizi su bastığı için, ofisimizde kullandığımız sistemlerin büyük bölümü devredışı durumdadır. Bu yüzden 1-2 gün süreyle destek bildirimlerinin cevaplanmasında gecikmeler yaşanabilir.

    Ne kadar temizlesek de sorun binanın gideriyle ilgili olduğu ve hemen çözülemeyecek bir sorun olduğu için, yarın da yağışların devam edeceği söylendiği için aynı durumun tekrarlanmasını bekliyoruz.

    Bilgilerinize sunulur.
  • 13-08-2012, 02:12:52
    #2
    Geçmiş olsun neredeki ofisinize su bastı
  • 13-08-2012, 02:12:58
    #3
    Geçmiş olsun.
  • 13-08-2012, 02:13:24
    #4
    Çok geçmiş olsun. Yardımcı olabileceğimiz herhangi birşey var mı?
  • 13-08-2012, 02:13:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yapma ya hocam, çok geçmiş olsun. yardıma ihtiyacınız olursa biz burdayız
  • 13-08-2012, 02:14:01
    #6
    Kurumsal PLUS
    orcnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun neredeki ofisinize su bastı
    Ataşehirde, bir anda çok ciddi yağış oldu, binanın bahçesinde de gider düzenlemesiyle alakalı bir saçmalık yapmışlar, biriken su gidemeyince bizim ofise doldu. O kadar saçma bir olay ki anlatamam.
  • 13-08-2012, 02:14:48
    #7
    Geçmiş olsun.
  • 13-08-2012, 02:16:10
    #8
    Geçmiş olsun.
  • 13-08-2012, 02:16:17
    #9
    Kurumsal PLUS
    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    DJ_JuNiOuR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. Yardımcı olabileceğimiz herhangi birşey var mı?
    table adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapma ya hocam, çok geçmiş olsun. yardıma ihtiyacınız olursa biz burdayız
    Beo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    Teşekkür ederim.