• 13-08-2012, 05:45:30
    #19
    Geçmiş olsun Bartuc, inş atlatırsın...

    Sitelerde sorun yok şükür...
  • 13-08-2012, 05:48:36
    #20
    Çok geçmiş olsun
  • 13-08-2012, 05:50:20
    #21
    Geçmiş olsun
  • 13-08-2012, 05:51:38
    #22
    açık konuşayım 6 ay oldu size geceli sorun yaşamadım,bir önceki firma neydi öyle verem etmişti ,g.olsun
  • 13-08-2012, 07:10:16
    #23
    Misafir
    Geçmiş olsun dileklerimle Cihan.
  • 13-08-2012, 07:26:40
    #24
    Geçmiş olsun hocam umarım tekrarı olmaz bu su baskıının
  • 13-08-2012, 08:19:27
    #25
    Gecmis Olsun
  • 13-08-2012, 08:43:59
    #26
    Çok geçmiş olsun Cihan Bey.
  • 13-08-2012, 09:29:24
    #27
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun