• 13-08-2012, 02:16:19
    #10
    Geçmiş olsun Cİhan Bey..
  • 13-08-2012, 02:18:50
    #11
    Çok çok geçmiş olsun.
  • 13-08-2012, 02:23:06
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun.
  • 13-08-2012, 03:14:32
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun. Sizinle çalıştığımdan beri hiç sorun yaşamadım ki destek isteyelim
  • 13-08-2012, 04:53:27
    #14
    Geçmiş olsun Cihan, Destek bildirimine pek ihtiyaç duyulmuyor zaten
  • 13-08-2012, 04:55:21
    #15
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ataşehirde, bir anda çok ciddi yağış oldu, binanın bahçesinde de gider düzenlemesiyle alakalı bir saçmalık yapmışlar, biriken su gidemeyince bizim ofise doldu. O kadar saçma bir olay ki anlatamam.
    Ben böyle bir yağmur görmedim Geçmiş olsun
  • 13-08-2012, 05:24:34
    #16
    Çok geçmiş olsun. Kısa sürede halledeceğinizden hiç şüphem yok.
  • 13-08-2012, 05:25:08
    #17
    geçmiş olsun.
  • 13-08-2012, 05:40:58
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş Olsun cihan bey...