orcnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun neredeki ofisinize su bastı
Ataşehirde, bir anda çok ciddi yağış oldu, binanın bahçesinde de gider düzenlemesiyle alakalı bir saçmalık yapmışlar, biriken su gidemeyince bizim ofise doldu. O kadar saçma bir olay ki anlatamam.