• 14-11-2010, 12:21:13
    #10
    DuggacONE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet butun belgeler gitti gerci belgeleri tam 8 gun once diger sistemden cikan belgeleri 13 gun once yollamistik...

    Tesekkurler
    bana 1.5 hafta gibi bir sürede onay geldi hocam ama ben KKTC den yolladım PTT ile 10 Günde sırf gidişi vardı yani 4-5 günde onaylandı benimki iletişim bilgi eksikliği hakkındaki mail imede 12 saatten az bi sürede cevap verdiler işlerimden iletişim bilgilerimi düzeltmeye vakit bulamadığım için kontrol bayram sonrasına kaLdı
    darısı başınıza
  • 23-11-2010, 16:29:31
    #11
    Hocam extra bir sorum olucak.. Yaklasik 2 haftayi gecti limited sirket olarak yaptigimiz basvuru halen sisteme kayitli olup onay bekleniyor yaziyor. Ve verdigimiz iletisim bilgilerine herhangi bir olumlu olumsuz sonuc gelmedi. Bu normalmi bir sormak istiyorum?

    kolay gelsin iyi calismalar
  • 23-11-2010, 17:20:41
    #12
    Misafir
    DuggacONE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam extra bir sorum olucak.. Yaklasik 2 haftayi gecti limited sirket olarak yaptigimiz basvuru halen sisteme kayitli olup onay bekleniyor yaziyor. Ve verdigimiz iletisim bilgilerine herhangi bir olumlu olumsuz sonuc gelmedi. Bu normalmi bir sormak istiyorum?

    kolay gelsin iyi calismalar
    Telefon ile arayıp kendilerine, bu iş için hazırız herşeyimiz tamam sadece sizi bekliyoruz diyin hemen ilgilenirler. E-Postaya kalırsan şansın yaver gitmeyip 6 ayı bile bulabilir.
  • 23-11-2010, 18:39:43
    #13
    SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon ile arayıp kendilerine, bu iş için hazırız herşeyimiz tamam sadece sizi bekliyoruz diyin hemen ilgilenirler. E-Postaya kalırsan şansın yaver gitmeyip 6 ayı bile bulabilir.
    Tesekkurler sahin bey, avustralya uzerinden bu isi yapmaktayiz avrupa ve turkiyeye acilma maksatinda limited sirket basvurusu yapmistik aciliyeti yok ama dediginiz gibi bir zamanda beklemek akilli bir is olmaz ben bir telefon ile goruseyim tesekkurler
  • 23-11-2010, 19:03:41
    #14
    Bende başvuru yapalı 4 hafta oldu .

    Az önce aradım mesai saati dışında hizmet verilmiyormş

    Sabah görüşücem. teşekkürler bilgilendirmeler için.
  • 23-11-2010, 20:25:50
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar başvurunuzu yaparken sitenizde adres, telefon ve isim bilgilerinin olmasına dikkat edin. Bunlar olmazsa onay vermiyorlar. Yeni değerlendirme istemeden önce bunu göz önünde bulundurun. Boşuna vakit kaybı yaşamayın.