Hocam extra bir sorum olucak.. Yaklasik 2 haftayi gecti limited sirket olarak yaptigimiz basvuru halen sisteme kayitli olup onay bekleniyor yaziyor. Ve verdigimiz iletisim bilgilerine herhangi bir olumlu olumsuz sonuc gelmedi. Bu normalmi bir sormak istiyorum?
kolay gelsin iyi calismalar